Bedankt, Steven en Carole, voor de organisatie van de prachtige wandeling te Oostende

07-06-2026

Bedankt, Steven en Carole, voor de organisatie van de prachtige wandeling aan de Oosteroever in Oostende. Ook een oprechte dank aan alle aanwezigen voor hun enthousiasme en de talrijke opkomst. Dankzij jullie werd deze eerste wandeling in Oostende een groot succes en een mooie dag ten voordele van Galgo Save Belgium. Samen hebben we er een prachtige en hartverwarmende editie van gemaakt. Dankjewel aan iedereen die erbij was!

Klik hier voor het filmverslag.